Logo
Menu 

Έρευνα: «Αυξάνεται η Ευαισθησία των Ελλήνων για το Περιβάλλον»

Έρευνα: «Αυξάνεται η Ευαισθησία των Ελλήνων για το Περιβάλλον» Αύξηση της περιβαλλοντικής ευαισθησίας και συνείδησης των Ελλήνων καταναλωτών καταγράφει έρευνα που διενήργησε το Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M). Από την έρευνα που διενεργήθηκε σε πανελλαδικό δείγμα 706 καταναλωτών προκύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν σε ποσοστό 68% να αγοράζουν φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, ενώ σε ποσοστό 78,5% δηλώνουν ευαισθητοποιημένοι σε θέματα περιβάλλοντος. Ειδικότερα, ποσοστό 72,3% σκέφτεται συχνά τη βλάβη που προκαλεί στο περιβάλλον, ποσοστό 39,4% εκτιμά ότι ο μέσος πολίτης δεν έχει τη δύναμη να σταματήσει τη μόλυνση του περιβάλλοντος, ποσοστό 84,8% πιστεύει ότι η προσωπική δράση όλων μπορεί να φέρει αλλαγή στην προστασία του περιβάλλοντος, ποσοστό 15,9% πιστεύει ότι το κίνημα για το περιβάλλον είναι απλά μια μόδα, ενώ ποσοστό 47,3% όταν αγοράζει προϊόντα προσπαθεί να σκεφτεί πως η χρήση τους θα επηρεάσει άλλους και το περιβάλλον.

Print Friendly, PDF & Email