Logo
Menu 

Αναζωογονήστε την Επιδερμίδα σας

Αναζωογονήστε την Επιδερμίδα σαςΥπάρχουν κάποιες συνήθειες που έχουν σοβαρές συνέπειες στην υγεία και την ομορφιά της επιδερμίδας σας. Αν ανήκετε σ’ εκείνες που συνεχίζουν να κάνουν απερισκεψίες, τότε καιρός να αλλάξετε τακτική και να βρείτε τρόπους να το ξεπεράσετε.

Δύσκολος ρόλος
Το δέρμα σας δεν είναι μόνο ένας χιτώνας που καλύπτει τα όργανα του σώματός σας αλλά αυτό το ίδιο αποτελεί όργανο. Οι λειτουργίες του είναι πολλαπλές: πρώτα απ’ όλα επικάλυψης, απορρόφησης και αποβολής. Επίσης το δέρμα έχει προστατευτική λειτουργία (είδος θωράκισης) γιατί εμποδίζει την επιθετική διείσδυση των παθογόνων βακτηριδίων (εκείνων που προκαλούν ασθένειες).

Τι χρειάζεται προσοχή
-Μην «σκαλίζετε» το πρόσωπο όταν έχετε ακμή: χρησιμοποιήστε κάποιο scrub προσώπου με στρογγυλεμένους κόκκους που να σας έχει συστήσει η αισθητικός.
-Μην προσπαθείτε να καθαρίσετε τα σπυράκια από το σμήγμα: Στην πραγματικότητα προκαλείτε πολλαπλές μολύνσεις και σημάδια στο πρόσωπό σας. Αντίθετα, είναι καλό να πλένετε τακτικά το πρόσωπό σας με ειδικό σαπούνι και να απλώνετε ειδική κρέμα.
-Προσοχή στον ήλιο: αν κάνετε απολέπιση προσώπου με οξέα φρούτων και άλλα συστατικά, πρέπει να αποφεύγετε την ηλιακή έκθεση τελείως από τις 10 το πρωί μέχρι τις 3 το μεσημέρι.

Οι «μικροί κανόνες» που πρέπει να τηρούνται και οι οποίοι είναι χρήσιμοι για την εξισορρόπηση των λειτουργιών του δέρματος είναι οι εξής:

1) να πίνουμε αρκετή ποσότητα νερού σε θερμοκρασία περιβάλλοντος την ημέρα.
2) να λαμβάνουμε επαρκή ποσά βιταμίνης Α, B2, B3, C έτσι ώστε να καλύπτονται οι ημερήσιες ανάγκες σε αυτές τις βιταμίνες.*
3) να ελαττώσουμε την κατανάλωση ζωικών λιπών (βούτυρο, μπέικον, κρέμα γάλακτος) και να αυξήσουμε την κατανάλωση λιπών φυτικής προέλευσης (κυρίως το ελαιόλαδο).
4) να διευκολύνουμε την διαδικασία της πέψης ώστε να αποφύγουμε τις δερματικές εκδηλώσεις που συχνά είναι αποτελέσματα δυσπεψίας.

*Η βιταμίνη Α βρίσκεται σε μεγάλες ποσότητες στα φρούτα (πορτοκάλια, μπανάνες, φρέσκα δαμάσκηνα και μανταρίνια) και λαχανικά (κίτρινες πιπεριές, καλαμπόκι, λαχανάκια Βρυξελλών, φασολάκια και κόκκινες πιπεριές).

Print Friendly