Logo
Menu 

Πως να Περιποιηθείτε και να Ξεκουράσετε τα Πόδια σας;

Περιποιηθείτε Άμεσα τα Πόδια σας!

Έχετε επιλέξει το περπάτημα ως τρόπο άσκησης, λατρεύετε τα ψηλοτάκουνα παπούτσια ή η εργασία σας απαιτεί πολλές ώρες ορθοστασίας; Αυτό έχεις ως αποτέλεσμα τα πόδια σας να πονούν, να πρήζονται ή να μουδιάζουν συχνά. Υπάρχουν απλές λύσεις για να φροντίσετε τα πόδια σας , και μάλιστα… κατευθείαν από τη Φύση!

Νιώθετε τα πόδια σας κουρασμένα;
Η κούραση των ποδιών συνδέεται με την ορθοστασία ή την καθιστική εργασία, τα ψηλά τακούνια, τη ζέστη και την έλλειψη άσκησης. Η ενίσχυση της μικροκυκλοφορίας στα πόδια που μπορεί να γίνει με τη χρήση προϊόντων με εστιασμένη τονωτική και αντιφλεγμονώδη δράση, βοηθά στο νιώσετε μια ανακούφιση και ξεκούραση. Επίσης, η ήπια σωματική άσκηση, η ισορροπημένη διατροφή καθώς και η κατανάλωση άφθονου νερού μειώνουν αισθητά τα συμπτώματα.
Μαμάδες λύση: Ένα ζεστό ποδόλουτρο πριν το βραδινό ύπνο μπορεί να σας ανακουφίσει σημαντικά.

Τα προβλήματα της φτέρνας
Τα πέλματα μας αφυδατώνονται πολύ εύκολα, επειδή δεν έχουν καθόλου σμηγματογόνους αδένες. Αποτέλεσμα είναι να εμφανίζουν έντονη ξηρότητα και σκασίματα, ιδιαίτερα στην περιοχή της φτέρνας. Η ιδανική στιγμή για να τα ενυδατώσετε είναι το βράδυ πριν κοιμηθείτε. Μετά το ντους, κάντε απαλές κινήσεις μασάζ στα πέλματά σας απλώνοντας μια λιπαρή κρέμα ή κάποιο ειδικό λάδι, επιμένοντας στα σκληρά σημεία. Ακόμα τα περιττά κιλά είναι ένας από τους πιο βασικούς λόγους που προκαλούν κούραση και πρήξιμο στα πόδια. Κι αυτό γιατί όσο μεγαλύτερο είναι το βάρος, τόσο μεγαλύτερη είναι και η καταπόνηση που μεταφέρεται μέσω των γονάτων και των αρθρώσεων στα πόδια.
Μαμάδες Λύση: Πριν κοιμηθείτε απλώστε μια ενυδατική κρέμα στις φτέρνες και φορέστε κάλτσες. Έτσι η υγρασία θα κρατηθεί και τα σκληρά σημεία θα μαλακώσουν…

10 απλές και φυσικές λύσεις για τα πόδια σας
Η φύση έχει φροντίσει για όλα αρκεί να ξέρουμε να χρησιμοποιούμε ότι μας προσφέρει. Έτσι και για την περιποίηση των ποδιών μας μπορούμε να έχουμε λύσεις ανακούφισης κάθε μέρα.
1.Αιθέρια έλαια
Επωφεληθείτε από τη θεραπευτική και χαλαρωτική τους δράση. Ιδανικά για την ανακούφιση του πόνου στα πόδια θεωρούνται τα έλαια του άρκευθου και της λεβάντας Και τα δύο περιέχουν συστατικά με έντονα καταπραϋντικές ιδιότητες.
Τip: Γεμίστε μια λεκάνη με δύο λίτρα ζεστό νερό και προσθέστε 10 σταγόνες από το κάθε αιθέριο έλαιο. Μουλιάστε τα πόδια σας για 10 λεπτά.
2.Δεντρολίβανο
Αν τα πόδια σας είναι πρησμένα, φτιάξτε ένα αφέψημα από φύλλα δεντρολίβανου. Ρίξτε σε ένα κατσαρολάκι 1 λίτρο κρύο νερό. Προσθέστε 30-50 γρ. δεντρολίβανου και σιγοβράστε τα για 20-30 λεπτά. Κατεβάστε το από τη φωτιά, όταν το νερό ελαττωθεί κατά το 1/3. Σουρώστε το μείγμα και αφήστε το να κρυώσει. Έπειτα, βουτήξτε μέσα μια λεπτή πετσέτα και με αυτήν κάντε εντριβές στα πόδια σας.
3.Αλάτι
Μια αποτελεσματική τεχνική για να ανακουφιστείτε είναι το ποδόλουτρο. Όχι όμως μόνο με νερό. Βουτήξτε τα πόδια σας για 5-10 λεπτά σε χλιαρό νερό στο οποίο θα έχετε προσθέσει μία χούφτα χοντρό αλάτι. Το νερό σε συνδυασμό με το ιώδιο που περιέχει το αλάτι βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος. Έτσι ξεκουράζονται τα πόδια, ενώ ταυτόχρονα υποχωρεί και το πρήξιμο από τους αστραγάλους.
4.Κρύες κομπρέσες
Για να μειώσετε τον πόνο στο πίσω μέρος του πέλματος και να περιορίσετε το πρήξιμο και τη φλεγμονή, τοποθετήστε στην περιοχή κρύες κομπρέσες για 15 – 20 λεπτά. Εναλλακτικά, παγάκια στα πόδια σας. Προσοχή όμως! Για να αποφύγετε τη βλάβη στο δέρμα από την απευθείας επαφή με τον πάγο, φροντίστε να τον τυλίξετε σε μια λεπτή πετσέτα την οποία θα τοποθετήσετε στην περιοχή για 10 λεπτά.
5.Λοσιόν με αμυγδαλέλαιοΠεριποιηθείτε Άμεσα τα Πόδια σας!
Αναμείξτε σε ένα μπολάκι 3 κουταλιές της σούπας αμυγδαλέλαιο και 3 σταγόνες από αιθέριο έλαιο δεντρολίβανου. Απλώστε το μείγμα στα πόδια με απαλές κινήσεις μασάζ που ξεκινούν από τα γόνατα και καταλήγουν στο μηρό. Το αμυγδαλέλαιο απαλύνει, θρέφει και βοηθά τα ενεργά συστατικά που περιέχονται στα αιθέρια έλαια να απλώνονται στην επιδερμίδα, ενώ το δεντρολίβανο περιέχει φλαβονοειδή, ουσίες που βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος στα πόδια.
6.Μασάζ
Καθίστε αναπαυτικά και φέρτε το ένα πόδι πάνω από το άλλο. Απλώστε στα χέρια σας μια μικρή ποσότητα φυτικού ελαίου ή λαδιού για μασάζ. Τοποθετείτε τον αντίχειρα στη μέση του πέλματος, κάνοντας κάθετες κινήσεις πότε προς τα δάχτυλα και πότε προς τη φτέρνα. Επαναλάβετε με κινήσεις διαγώνιες, πότε προς τα δεξιά και πότε προς τα αριστερά, καταλήγοντας και πάλι στη μέση του πέλματος. Τρίψτε μαλακά τα δάχτυλα του ποδιού κι έπειτα σφίξτε τα, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην άκρη τους.
7.Μολόχα
To συγκεκριμένο φυτό δρα ως φυσικό μαλακτικό, ενώ έχει και καταπραϋντικές ιδιότητες. Μπορεί να μαλακώσει τους κάλους των ποδιών και να σας ανακουφίσει από τον πόνο. Θα τη βρείτε στα φαρμακεία.
8.Πίεση στα σημεία
Αν το πρόβλημα εντοπίζεται στην περιοχή των δάχτυλων ένα από τα πιο συνηθισμένα «συμπτώματα» των στενών παπουτσιών- πιέστε πάνω στο σημείο όπου πονάτε στο επάνω μέρος του πέλματος, στην εσοχή ανάμεσα στα δάχτυλα. Συνεχίστε να πιέζετε τουλάχιστον για ένα λεπτό. Έπειτα επαναλάβετε για τα 4 μεσοδιαστήματα του κάθε ποδιού. Εφαρμόστε την τεχνική και στο άλλο πόδι.
9.Φλοιός καρυδιάς
Η ύπαρξη κάλου είναι συχνό αποτέλεσμα των στενών παπουτσιών και της πολύωρης ορθοστασίας. Φτιάξτε μια «κρέμα’» από το φλοιό καρυδιάς (θα το βρείτε στα καταστήματα υγιεινών τροφών ή στα φαρμακεία) και τοποθετήστε το στην περιοχή. Θα σας ανακουφίσουν άμεσα.
10.Φτιάξτε μάσκα για πέλματά σας
Περάστε 1/4 της κούπας αμύγδαλα από το μπλέντερ και στη συνέχεια αναμίξετε τα με:
● 1/4 της κούπας κουάκερ
● 3 κουταλιές βούτυρο κακάο
● 2 κουταλιές μέλι
Απλώστε το μείγμα στα πόδια σας, φορέστε ένα ζευγάρι βαμβακερές κάλτσες και κοιμηθείτε. Το επόμενο πρωί απλά ξεβγάλτε τα πόδια σας με χλιαρό νερό.

 

Print Friendly