Logo
Menu 

Αλήθειες & Ψέματα για το Βραδινό Γεύμα

Αλήθειες & Ψέματα για το Βραδινό Γεύμα. Πολλοί διαιτολόγοι συνιστούν να τρως νωρίς το τελευταίο γεύμα της ημέρας. Ωστόσο, η απορία παραμένει: τελικά παχαίνεις όταν τρως αργά το βράδυ;

Αλήθειες & Ψέματα για το Βραδινό Γεύμα

Η διάσημη διατροφολόγος Jaime Mass δίνει την απάντηση. «Οι θερμίδες είναι θερμίδες. Αν η συνολική ημερήσια πρόσληψη θερμίδων είναι μεγαλύτερη από την καύση, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους, ανεξάρτητα από το τι ώρα τρώμε» εξηγεί η ειδικός. Αν όμως τρώμε τρία υγιεινά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, και το βραδινό μας είναι γύρω στις 8, τότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι το πρόβλημα έγκειται στο ότι οι περισσότερες γυναίκες λαμβάνουν τις πιο πολλές θερμίδες της ημέρας κατά τη διάρκεια ή λίγο μετά το βραδινό τους. Μια μελέτη μάλιστα έδειξε ότι το ένα τρίτο των ανθρώπων λαμβάνουν το 15% των θερμίδων τους μετά τις 11 το βράδυ. «Οι άνθρωποι συνηθίζουν να τρώνε αργά το βράδυ όταν έχουν μια αγχωτική ημέρα. Κι εκεί είναι που δημιουργείται το πρόβλημα. Όταν δεν πεινάμε πραγματικά αλλά νιώθουμε στρεσαρισμένοι, είναι περισσότερο πιθανό να ενδώσουμε και να σαμποτάρουμε τις υγιεινές προσπάθειές μας» τονίζει η διατροφολόγος.

Σύμφωνα με μία μελέτη του Obesity of Research & Clinical Practice, η κατανάλωση φαγητού λίγο πριν τον ύπνο, μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα για 24 ώρες.

Σαν γενικό κανόνα, η διατροφολόγος προτείνει να λαμβάνουμε το 90% των θερμίδων σας μέσα στη διάρκεια της ημέρας. Αυτό θα σας αφήσει ένα περιθώριο 150-200 θερμίδες για ένα ελαφρύ βραδινό σνακ.

Print Friendly