Logo
Menu 

Καλοί Λόγοι για Γυμναστική στην Εγκυμοσύνη

Γιατί θα πρέπει να ασκήστε κατά την εγκυμοσύνη; Πόσο μας βοηθάει η γυμναστική κατά τη διάρκεια της κύησης;

Καλοί Λόγοι για Γυμναστική στην Εγκυμοσύνη

Ακόμα κι αν είστε εξαντλημένες και υποφέρετε από πρωινή αδιαθεσία, έστω και μια ήρεμη άσκηση στην εγκυμοσύνη θα σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα.

Αν έχετε συνηθίσει να διατηρείστε σε φόρμα, μπορείτε να προσαρμόσετε στην εγκυμοσύνη την άσκηση.

Αλλά ακόμα κι αν δεν ήσασταν σε φόρμα  πριν από την εγκυμοσύνη, η τακτική άσκηση τώρα θα σας κάνει να νιώθετε γεμάτη ενέργεια, θα βελτιώσει τον μυϊκό τόνο, τη δύναμη και την αντοχή σας. Με τη σειρά του, αυτό:

  • θα σας βοηθήσει να επαναφέρεται το βάρος που έχετε κερδίσει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
  • Θα σας προετοιμάσει για τις σωματικές απαιτήσεις του τοκετού και της γέννας.

Αν θέλετε να ξεκινήσετε μια νέα άσκηση στην εγκυμοσύνη, φροντίστε να ακολουθήσετε τις οδηγίες ασφάλειας και μιλήστε με τη μαία ή τον γιατρό σας πρώτα.

Πώς θα με βοηθήσει η άσκηση;

Σας δίνει μια ώθηση ενέργειας

Η εγκυμοσύνη μπορεί να σας στερήσει την ενέργεια, ιδιαίτερα στο πρώτο και το τελευταίο τρίμηνο. Λαμβάνοντας τακτική άσκηση, όπως το ζωηρό περπάτημα, ενισχύει την καρδιά και τους πνεύμονές σας, και να σας κάνει να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένη.

Προετοιμάζει το σώμα σας για τη γέννηση

Όσο καλύτερη φόρμα έχετε , τόσο ισχυρότερη θα είστε για να αντιμετωπίσετε την διαδικασία του τοκετού. Ο τοκετός απαιτεί ενέργεια και αντοχή, κρατώντας μια τακτική ρουτίνα της αεροβικής άσκησης, όπως το περπάτημα, το κολύμπι ή χαμηλές ασκήσεις αερόμπικ, μπορεί ακόμη θα σας  βοηθήσει ώστε η γέννηση του μωρού σας να διεξαχθεί ομαλά.

Ανακουφίζει τις κράμπες της εγκυμοσύνης

Η άσκηση απλώνεται και δυναμώνει τους μυς σας, η οποία μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να αντιμετωπίσει καλύτερα τις κράμπες της εγκυμοσύνης.

  • διευκολύνει τον πόνο στην πλάτη.
  • Το περπάτημα βελτιώνει την κυκλοφορία σας, διευκολύνοντας την ταλαιπωρία των κιρσών.
  • Οι πιθανότητες για επιπλοκές της εγκυμοσύνης μειώνονται
  • Η άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να βοηθήσει και να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης προεκλαμψίας.
  • Εάν αναπτύξετε διαβήτη κατά τη διάρκεια της κύησης (διαβήτης κύησης), η άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας, όταν συνδυάζεται με μια υγιεινή διατροφή. Δεν χρειάζεται να κάνουμε ένα συγκεκριμένο είδος άσκησης για να είναι σε θέση να επωφεληθούμε, απλά να είναι τακτική.

Σας φτιάχνει τη διάθεση

Η άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σας, να σας δώσει μια αίσθηση ευεξίας, και να βοηθήσει να μειώσετε τα συναισθήματα του άγχους και της κατάθλιψης.

Δοκιμάστε μια άσκηση που έχει σχεδιαστεί για μητέρες, όπως , γιόγκα εγκυμοσύνης ή Pilates. Εάν δεν μπορείτε να επιλέξετε μια από τις πάνω κατηγορίες, επιλέξτε τακτικές βόλτες θα εξακολουθούν να βοηθήσει να βελτιώσει τη διάθεσή σας.

Σας βοηθά να κοιμάστε καλύτερα

Όταν είστε έγκυος, προσπαθείτε να βρείτε μια άνετη θέση για να κοιμηθείτε τη νύχτα. Η άσκηση θα σας βοηθήσει να αποβάλλετε την ένταση, και μπορεί να βελτιώσει τις συνήθειες του ύπνου σας, δίνοντάς σας πιο ξεκούραστο ύπνο.

Σας βοηθά να διατηρήσετε το βάρος σας

Οι γυναίκες που δραστηριοποιούνται σε τακτική βάση μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος κατά την εγκυμοσύνη, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα για οποιαδήποτε αλλαγή στο σώμα σας.

Print Friendly