Logo
Menu 

Παιχνίδι, πόσο σημαντικό είναι για τις οικογένειες σήμερα;

Οι περισσότεροι γονείς θα ήθελαν να έχουν περισσότερο χρόνο στη διάθεσή τους, για να ασχοληθούν και να παίξουν με τα παιδιά τους αλλά και για να ξαναβρούν το παιδί που κρύβουν μέσα τους, αλλά οι ρυθμοί του σύγχρονου τρόπου ζωής δεν τους το επιτρέπει!

gia-mamades.gr-paidia4-12 etwn - anaptyxh - oikogeneia - paixnidi - ikea

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αυτό ήταν το συμπέρασμα της έρευνας PlayReport που πραγματοποιήθηκε από την ΙΚΕΑ, τη μεγαλύτερη έρευνα που έχει γίνει παγκοσμίως για το παιχνίδι και την οικογενειακή ζωή στο σπίτι.

Για να διερευνηθούν οι τρόποι με τους οποίους τα παιδιά αναπτύσσονται και παίζουν, η IKEA πραγματοποίησε μια έρευνα με τη συμμετοχή σχεδόν 30.000 γονιών νέων και παιδιών από 12 διαφορετικές χώρες, σχετικά με το παιχνίδι, την ανατροφή των παιδιών και τη ζωή στο σπίτι.

Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι το παιχνίδι δε σχετίζεται με την ηλικία. Πάνω από τους μισούς (53%) γονείς που ρωτήθηκαν, δήλωσαν ότι θα ήθελαν να «ξαναγίνουν παιδιά» και να παίζουν περισσότερο με τα παιδιά τους. Μάλιστα οι περισσότεροι γονείς, θα ήθελαν να περνούν περισσότερο χρόνο παίζοντας και λιγότερο χρόνο δουλεύοντας.

gia-mamades.gr-paidi 4-12 etwn - anaptyxh - paixnidi - oikogeneia -ikea

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι περισσότεροι γονείς και νέοι, αισθάνονται ότι η διασκέδαση και το παιχνίδι παίζουν σημαντικό ρόλο στην οικογενειακή ζωή. Η έκθεση δείχνει ότι σχεδόν τα μισά (47%) παιδιά θέλουν να περνούν περισσότερες ώρες παιχνιδιού με τους γονείς τους. Την ίδια στιγμή, ένας στους δύο γονείς (49%) αισθάνεται ότι δεν έχει αρκετό χρόνο για να παίξει με τα παιδιά του και άλλοι τόσοι αισθάνονται ένοχοι για αυτό.

Ακόμα, τα μισά (45%) από τα παιδιά που ρωτήθηκαν, αναφέρουν ότι τους αρέσει να παίζουν δημιουργικά παιχνίδια και να επινοούν τις δικές τους δραστηριότητες.

gia-mamades.gr-paidi 4-12 etwn- anaptyxh - paixnidi -oikogeneia- ikea

 

 

 

 

 

 

 

Τα παραπάνω ευρήματα είναι και τα σημαντικότερα της έρευνας που πραγματοποίηθηκε για λογαριασμό της ΙΚΕΑ. Αυτά, μαζί με τα υπόλοιπα συμπεράσματα που προέκυψαν, αποτελούν μια καλή βάση για να αντιληφθούμε το πως έχει διαμορφωθεί η ζωή των οικογενειών στο σπίτι, σήμερα.

Η ΙΚΕΑ λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω στοιχεία και αναλύοντας τα, σχεδιάζει και δημιουργεί παιδικά προϊόντα που απαντούν στις ανάγκες των σημερινών οικογενειών. Αποτέλεσμα της έρευνας, αποτελεί και η παιδική σειρά LATTJO, μια σειρά- που προσφέρει σε γονείς και παιδιά αφορμή για περισσότερο παιχνίδι!

Print Friendly